En bra dag!!

Det har jag haft idag!! =) neh kan väl inte påstå att jag har "dåliga" dagar annars, men har haft en Riktigt bra dag idag då =)
Vaknade pigg och glad, duschade och gjorde mig iordning, kollade på Hem till gården (såklart! ;), sen hämtade ja mamma på busstationen. Vi åt lunch på Café o bar, sen åkte vi ut till furuhäll osså klippte ja mammsi. Sen fick ja ett messemess av kuzinan!! Åh va ja blev glad, hon fråga om vi skulle fika o JA självklart ville ja det =) Så en kvart senare mötte ja upp henne vid 3B, och där satt vi i hmm.. 2 timmar om inte mer!? Bara tjötade om allt o inget, åh det va roligt =) Du förgyllde min dag söta du!! Så det får vi absolut göra om, Snart!! Tack =)

Nu ska vi snart käka, sen blir det soffan resten av kvällen. Imorgon inget planerat direkt, ska ringa runt till några ställen jag skickat jobbansökan till o hoppas på napp!

pözzzzz


Det här tyckte ja va bra : Var lycklig! Älska! Njut och dröm!


Kommentarer
Kuzinan

Tack själv, finaste du! Haha, tiden bara sprang iväg - lovely! Vi gör't igen snart!!!

Massa kram!!!!

2010-03-17 @ 21:35:49
URL: http://araknofobi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0