visst

nej, sällan man blir förvånad numera...
jaaa.. jag sitter här, klockan är 00:47.....Några andra valde att gå ut. Jag spar hellre mina pengar, än att gå till Stures eller Harrys för en timma....Faktiskt.
Vart en roligt kväll, haha.... Var svårt att släppa micken, när vi sjöng SingStar.
Precis tuggat i mig två knäckebröd och 1 stort glas nyponsoppa....Hoppas på att slippa det värsta av bakfyllan imorgon.............
Trött på vissa saker,  nya saker upptäckta. Ser fram emot mycket. Tacksam för SÅ mycket i mitt liv. Mycket man tagit för givet.
Jag ska uppskatta livet bättre. Vad är det för vits att klaga på småsaker för!? Men det kanske man måste få ur sej ibland ändå....
Jaja....
såhär så g jag ut ikväll iaf =) Kommer antagligen mer bilder imorgon...


Uppskattar ni som vet... och även ni som kanske inte tar åt er!!!  Kärlek till ER!!!
(Nej, jag är inte sååå onykter.)


Kommentarer
Sara

du FINA!!!

2010-05-02 @ 18:53:05
URL: http://araknofobi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0