Man får ju börja nånstans...

 
 
 
 
Hämtade ut en startbox från Babyproffsen igår, haha sicka små blöjor...!
 
 
 
 
 
 
 
Denna köpte jag på Kappahl, tyckte den va så fin! Deras märke Newbie hade riktigt fina kläder. Men nu tänkte jag väl (kanske!?) lugna mig med att köpa mer kläder, ska ju till Ullared om några veckor!! Vad jag förstått så finns det mycket att fynda där. Har endast köpt kläder i strlk 56, ska man köpa något större också kanske? Växer väl ur det fort....
 
Annat jag förstått att jag behöver(?) köpa är:
 
* Spjälskydd
* Badbalja + insats
* Nappflaskor
* Torkställ nappflaskor
* Diskborste flaska
* Nappar
* Skötbädd
* Sängkläder (vagn,vagga,säng)
* Kläder - pyjamas,bodys,koftor,overall, mössa,sockar,vantar,tossor
* Babysitter
* Gungtassar till spjälsäng ("vyssan lull-tassar")
* Örontermometer
* Babygym
* Babyvakt/andningslarm
* Mobil till spjälsäng + vagn
* Våtservetter
* Blöjor
* Salva
* Snutte
* Fårskinnspäls till vagnen

Sen större grejer som vagn, spjälsäng, skötbord osv ska inhandlas på Ikea på semestern.

 

FYLL GÄRNA PÅ OM DET ÄR NÅT JAG INTE TÄNKT PÅ!!! :)

 

 

 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0