2 dgr kvar..

...till UL. Hoppas allt ser bra ut, och att h*n vänder sig åt rätt håll så man får se vad det är för nåt som bor i magen!! Tror och hoppas det kommer kännas verkligare efteråt, när man fått "bildbevis" ;)

Var faktiskt och kikade på barnvagn igår. Jag vill gärna ha en liten, lätt och smidig vagn. Som är lätt att få in och ur bilen/huset m.m. Samtidigt så är det ju höst och blir vinter så den ska ju klara lite snömodd också.
Emmaljunga och Brio (dom vi såg) tycker jag är stora och klumpiga. Såg en Teutonia som jag tyckte om, men ska nog åka till Trollhättan och kika, där har dom Mountain Buggy som svägerskan rekommenderade samt Crescent som verkar vara lite nättare i design. Annars har det inte inhandlats nåt annat än till bebis.
När köpte ni första sakerna till barnet? Och vad var det? :)



Igår fick vi lite ryck här hemma och storstädade samt putsade fönster, grejade litegrann i trädgården.
Idag vid lunch ska jag göra en provsminkning inför bröllop, sen ska jag ut till mor o far och ta in posten. Kommer ju hem snart, vilket jag tycker e på tiden!!! Tror dom åkte den 3 mars, och kommer hem senast 15 maj. I höst får dom snällt hålla sig hemma, fast det tror jag nog dom vill!? :)



Det här längtar jag till i sommar!! Och gärna sol till!! (detta är på kvällen)..





Kommentarer
Bettan

<3 <3 <3



"moster" Bettan e oxå nyfiken på va det bor för filur som bor där inne!!!



LYCKA TILL IMORRB...:)<3

2012-05-07 @ 22:05:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0