Uppdatering, uppdatering, uppdatering!

Ja, kära ni. Det har hänt en del sen sist! Tänkte ge mig på att testa det här med bloggande igen, får se vad tålamodet säger ;)


Vi bor numera i hus, som sakta men säkert omvandlas till vårat hem, men den största omställningen är att det är ett barn på väg till våran familj!! Början av oktober är det beräknat.
UL nästa vecka, då får vi se om vi får nytt datum, och förhoppningsvis får vi se vem det är som bor i magen!!
Känns fortfarande väldigt overkligt detta!!!

   Första plusset jag gjorde på morgonen, var inte säker på att det var korrekt, så blev ett till på lunchen, men det va ett likadant plus så då borde det ju stämma ;)


   Här är första magbilden jag tagit i v.12, mestadels svullen :P




  Detta är i v.17 senaste kortet, börjar väl hända litegrann. (Båda korten är tagna på morgonen. Eftermiddagen sväller jag upp mer hahah...)



Kommentarer
Mia

Nämen vad är det jag ser!!!??? Sköj att du börjat blogg aigen :) Kram

2012-05-03 @ 16:36:35
URL: http://mammanmias.wordpress.com
Anna-Malin

haha ja jag får la pröva igen ;)

2012-05-03 @ 19:42:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0