Hipp hipp hurra!

 
..för mig idag!! Ett år äldre och klokare (?), hela 27 år numera!
Hade lite kalas här hemma igår - bakat bullar, kakor och satt ihop en tårta. Men det är väl sånt man gör när man går hemma! ;)
Så efter gårdagens fix o städ hela dan så är jag helt slut idag, kom inte upp ur sängen förrän kvart i elva...och dagen har hittills spenderats i soffan. Har väl hunnit med lite plock med disk och lagt i en tvätt, så nåt är gjort iallafall! Ska fixa med sjukskrivningen på fk:s hemsida, dom hade ju typiskt nog nåt avbrott när jag satt med det i lördags....
 
Sitter och drömmer mig bort till sol och värme som jag hoppas vi kan åka till nästa sommar/höst. Kikar på kort från semestrar och på Fritidsresors hemsida, där vi redan kikat ut några resmål vi kan tänka oss.
Fast det ska bli mysigt med höst också, rätt skönt när det blir lite svalare ute när man är höggravid =)
Vill åka tillbaks till Mallorciiii!!!!!!
 
 
 
 
 
 
Funderade på KSS förlossningen, där är mobilen inte tillåten att ha på, men får man inte ens ta kort med mobilen när bebis kommit undrar jag? Går ju att ställa in på "flygplansläge" då är ju inget i mobilen igång riktigt men man kan använda kameran...hmm..vi har ju en lite digitalkamera, men har inte lyckats hitta laddaren till den än!!
Annars så står BB-väskan färdigpackad och redo!
 
 
OJ!! Nu såg jag precis på tvn att det är säsongsstart på Greys Anatomy den 3 oktober, wihiiiie!!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0